Om LevMedJesus.dk

LevMedJesus.dk er IKKE et kirkesamfund. Det er en hjemmeside, som vi har lavet for at fortælle om og vise, hvad det betyder at leve med Jesus i hverdagen.

Vi er Winnie og Bendt Hansen på henholdsvis 63 år og 62 år og blev gift i 1986.

Bor nu i Slagelse. Vi er helt alm. kristne, som blot praktiser, hvad Bibelen siger vi skal: Forkynde evangeliet, helbrede de syge og uddrive dæmoner.

Vi ser i Bibelen, at Gud har skabt os og han ønsker fællesskab med os, men pga. synd i vores liv kan han ikke. Jesus gav sit liv på korset for at tage vores straf, for at vi kan have et tæt kontakt til Gud. Jesus opstod igen og har vundet sejren og ønsker vi skal leve i den frihed som der er i den.

Vi ønsker at sætte mennesker i frihed blandt andet for angst, mindreværd, frygt, depression og sygdom. Det kan vi gøre i Helligåndens kraft og i Jesu navn. Det kan være, at du nu tænker: "jeg er jo ikke så troende" eller "jeg tror slet ikke på Gud, vil de så bede for mig?". Svaret er ja. Du behøver ikke at tro - vi skal nok tro for dig Du har intet at tabe - kun noget at vinde. Der er ingen krav eller forventninger.

Vi afholder et par gange om året trænings weekend, hvor vi ser i Bibelen, hvad det vil sige, at være en disciple af Jesus. For at lære ting, er det vigtig at afprøve det. Så det er praktisk undervisning vi har.

Ønsker du forbøn så kontakt os eller ønsker du at støtte os gennem bøn og se, hvad Jesus gør, tilmeld dig vores nyhedsmail.

Nyhedsmail
Navn
E-mail
© www.levmedjesus.dk - Sagavej 13 - 4200 Slagelse